http://narutokyubi.pun.pl/forums.php

Jest to gra forumowa (RPG) związana z naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2007-12-30 06:38:24

Sasuke Ucicha

Genin

3572484
Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 1
Punktów :   
Wioska: Konoha
Kekei Genkai: Mankengyu Sharingan(lvl3)
Pieczęc/Demon: Kyubi(9lvl)

Poradnik walki

Z graczami walczy się na polach treningowych i w walkach o coś oraz w turniejach na stadionie. Na egzaminach walczy się w Akademi Ninja o rangę Genina, w Lesie Śmierci podczas egzaminu na Chuunina i na stadionie. Można także walczyć ze zwierzętami w walkach o coś.
Zasady walki:

   1. Post 1 walczącego
   2. Post 2 walczącego
   3. Podsumowanie rundy przez sędziego (o ile jest wyraźna różnica w atrybutach walczących (STR, AGI, INT) lub jakas nieścisłośc)



Oznacza to, że przy walkach musi być obecny sędzia.
Sędzia przerywa walkę, gdy jeden z walczących ma mniej niż 11 HP i ogłasza zwycięstwo drugiego.

Definicje:
HP (Heal Points) to punkty życia, jeśli nie masz żadnego jesteś martwy.
Chakra jest to energia potrzebna do używania jutsu.
Int (Intelligence) to inteligencja podnosząca siłę twoich jutsu (twoje jutsu zabierają o 0,5 HP więcej/punkt)
Agi (Agility) to zręczność podnosząca twoją szybkość ataku (przez co pośrednio Twoją szansę trafienia w przeciwnika), a także możliwość zrobienia uniku
Str (Strong) to siła zwiększająca obrażenia w walce broniami, nie zwiększa obrażeń jutsu
Jeżeli masz więcej Str niż przeciwnik Agi to za każdy punkt więcej twojej siły zabierasz 1 HP więcej.
Jeśli masz Str na równi z Agi przeciwnika, przeciwnik traci 1HP.
W przypadku, gdy masz mniej Str niż przeciwnik Agi nie trafiasz.

Jeżeli osoba przyjmująca cios ma wiecej AGI niż osoba atakująca, moze zrobic unik, a jeżeli AGI jest równe lub atakujący ma więcej AGI, atakowany nie może zrobić uniku, chyba, że ma Sharingan lub Byakugan.

Aby zabić przeciwnika trzeba go dobić lub użyć na nim śmiercionośnego ataku. Po śmiercionośnym ataku, gracz, który nim oberwał ma jeszcze jednego posta, a następnie ginie, ale śmiercionośne ataki są zakazane i nie można ich używać należąc do dobrej wioski, bo po trzech udanych lub 20 nieudanych atakach śmiercionośnych zostaje się wygnanym z dobrej wioski. Oprócz tego po 5 wioski.


Dobry Ninja

Uczniowie:

HP: 200.000

STR : 999

INT: 999

AGI: 999

Styl walki:

Nindo:

Strój:Kieszonka na Kunai( założona), Wyrzutnia na shurikeny (założona), Wyrzutnia gazu(50 zasobników) (założona), Rękawice(założone), Kabura na shurikeny(założona), Kamizelka Ninja(założona), Plecak Shinobi(założony)

CH:120.000

Złoto:Bardzo Dużo

Umiejętności:Wszystkie


Jutsu:Wszystkie
Suna no Tale(automatyczna obrona piaskowa)(50)
Haringan Soufuusha Sannotachi(shuikeny z linka)(500)
Kaze no Yaiba(wiatr z palca)(0)
Karyuu Endan [Katon](ogromny podmuch ognia)(2000)
Shunshim no jutsu(teleport)(50)
Susanoo (Bogini Powietrza, Iluzji, Wymiarów)(atak koncowy)(5000)
Bunshin Daibakuha(wybuch klonow)(500)
Tsukuyomi (Bogini Księżyca)(kontrola nad umyslem)(3000)
Suna no Yoroi(piaskowa ochrona)(250)
Fuuton Daitoppa (podmuch powietrza)(250)
Kokuangyo no Jutsu(Wielka ciemność)(3000)
Suiton:Suigadan(Miażdżące wodne koło)(1000)
Chidori Nagashi(3000)
Raitoshi no Jutsu(Wielka szybkość)(1000)
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu(masowa replikacja cienia)(100=5000chakry)
Bakuretsu Koinu(wybuch)(2500)
Chakra Kyuuin Jutsu(odbieranie chakry)(750)
Yomi Numa(bagno)(10000)
Utsusemi no Jutsu(fale dzwiekowe)(500)
Ryuusa Bakuryu(pustynna lawina)(1200)
Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)(100)
Rasengan(atak)(1000)
Chidori(mega atak)(1000)
Katon Housenka no jutsu(Wiele kul ognia)(40)
Kawarimi no jutsu(Zamiana)(50)
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu(Uwięzienie w ziemi)(80)
Kage Bushin no Jutsu(cienisty klon)(200)
Suiton, Suiryuudan no Jutsu(Wodny Smok)(300)
Katoki no Jutsu(Ognisty Miecz) (100)
Raigoki no Yoroi(świetlisty pancerz) (40)
Sabaku Kyuu(uwięzęźenie w Piasku)(100)
Okuryuu Boufuusetsu(Czarny Lodowy Smok)(1000)
Katon Karyuu Endan(Potężna kula ognia)(60)
Mokudon hijutsu jukaikoudan(sztuczny las)(3000)
Oboro Bunshin no Jutsu(odporne klony)(500za jedn
Fushi Tensei (przejęcia KG przeciwnika zurzywa całą chakre na dzień)


Bronie:500kunai, 500 Shuriken, 500 Senbon, 200 Shuriken (Demoniczny wiatr), 500 Kulek Ninja, Flet błyskawicy, Wachlarz, Miecz burzy, Metalowe Link (50 szpulek), Katana, Paraliżujący flet, Młot Ziemi,  Duży Kij, 150 Wybuchających granatów dymnych, Trzy pigułki, Flet GenJutsu, 50 Zwojow przywołania, 200 notek wybuchowych, 100 ciężkich łańcuchów, Rękawica Dźwięku ( na dwie ręce)

Artefakty:Miecz Kage, Miecz Hayate, Zwój zakazanych technik

Misje:
D:Wszystkie
C:Wszystkie
B:Wszystkie
A:Wszystkie
S:Wszystkie

Walki:
Wygrane:0
Zremisowane:0
Przegrane:0


Zwieże
Smok
wiek: dorpsły
jutsu: wszystkie
umiejętności: wszystkie
bronie: umie latać, zieje ogniem, ostre kły ostre pazury

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.is03zut.pun.pl www.mlawaelektronika.pun.pl www.wwe-game.pun.pl www.shinobi-world.pun.pl www.reallmadryt.pun.pl