Fuuma Giryou Rinji
Klan Fuuma wyspecjalizował sie w nietypowych technikach. W wiekszosci są to to rzadko spotykane techniki typu "Phantom" charakteryzujące sie tęczową otoczką. Ponadto klan posiada zdolność przeobrażania się (zmiany wyglądu, zrzucania dawnej skóry), nie oznacza to jednak, że mogą przybrać postać przeciwnika.
lvl 0= jestes jeszcze za slaby, aby moc zrobic cokolwiek, ale trenujesz cieżko i dostajesz na stałe 1000 chakry
lvl 1= posiadasz juz zdolność przeobrażania się, mozesz uzywać specjalnej techniki Uta-kata i Fuuma Ninken Zanbatou
Uta-kata - Ninja po zrzuceniu swego dawnego ciała, przemienia się piękną dziewczynę ze skrzydłami z chakry. Tylko w tej postaci ma możliwość wyprowadzenia tego jutsu. Polega ono na zaatakowaniu czakrą ze skrzydeł w przeciwnika. Po udanym ataku wytworzy się potężny wybuch, który zmiecie oponętów z ziemi. Atak zużywa 500 chakry.
Fuuma Ninken Zanbatou - Ninja atakuje przeciwnika dużą kataną, do ktorej włożył część swojej chakry wykonując potężne zamachnięcie za pleców. Jest to bardzo szybki atak trudny do uniknięcia. Trafiony przeciwnik po tym ciosie zostaje przecięty na pół. Na atak potrzeba 200 chakry
lvl 2= posiadacz potrafi zmieniać wygląd również innych ludzi oraz wysyłać swoją chakrę przez ręce (powstaje wokół nich tęczowa obwódka) i jednym dotknięciem ogłuszyć przeciwnika.
lvl 3= posiadacz potrafi wysyłać swoją chakrę z całego ciała, a każde zetknięcie ciała przeciwnika z posiadaczem tego Kekkai Genkai może zakończyć się ogłuszeniem (dzięki wysyłaniu chakry z całego ciała).
Wymagania:
lvl 1= Chuunin
lvl 2= Jounin, 100 wygranych walk
lvl 3= Jounin Specjalny, 200 wygranych walk, 250 użyć
Dobry Ninja
Uczniowie:
HP: 200.000
STR : 999
INT: 999
AGI: 999
Styl walki:
Nindo:
Strój:Kieszonka na Kunai( założona), Wyrzutnia na shurikeny (założona), Wyrzutnia gazu(50 zasobników) (założona), Rękawice(założone), Kabura na shurikeny(założona), Kamizelka Ninja(założona), Plecak Shinobi(założony)
CH:120.000
Złoto:Bardzo Dużo
Umiejętności:Wszystkie
Jutsu:Wszystkie
Suna no Tale(automatyczna obrona piaskowa)(50)
Haringan Soufuusha Sannotachi(shuikeny z linka)(500)
Kaze no Yaiba(wiatr z palca)(0)
Karyuu Endan [Katon](ogromny podmuch ognia)(2000)
Shunshim no jutsu(teleport)(50)
Susanoo (Bogini Powietrza, Iluzji, Wymiarów)(atak koncowy)(5000)
Bunshin Daibakuha(wybuch klonow)(500)
Tsukuyomi (Bogini Księżyca)(kontrola nad umyslem)(3000)
Suna no Yoroi(piaskowa ochrona)(250)
Fuuton Daitoppa (podmuch powietrza)(250)
Kokuangyo no Jutsu(Wielka ciemność)(3000)
Suiton:Suigadan(Miażdżące wodne koło)(1000)
Chidori Nagashi(3000)
Raitoshi no Jutsu(Wielka szybkość)(1000)
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu(masowa replikacja cienia)(100=5000chakry)
Bakuretsu Koinu(wybuch)(2500)
Chakra Kyuuin Jutsu(odbieranie chakry)(750)
Yomi Numa(bagno)(10000)
Utsusemi no Jutsu(fale dzwiekowe)(500)
Ryuusa Bakuryu(pustynna lawina)(1200)
Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)(100)
Rasengan(atak)(1000)
Chidori(mega atak)(1000)
Katon Housenka no jutsu(Wiele kul ognia)(40)
Kawarimi no jutsu(Zamiana)(50)
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu(Uwięzienie w ziemi)(80)
Kage Bushin no Jutsu(cienisty klon)(200)
Suiton, Suiryuudan no Jutsu(Wodny Smok)(300)
Katoki no Jutsu(Ognisty Miecz) (100)
Raigoki no Yoroi(świetlisty pancerz) (40)
Sabaku Kyuu(uwięzęźenie w Piasku)(100)
Okuryuu Boufuusetsu(Czarny Lodowy Smok)(1000)
Katon Karyuu Endan(Potężna kula ognia)(60)
Mokudon hijutsu jukaikoudan(sztuczny las)(3000)
Oboro Bunshin no Jutsu(odporne klony)(500za jedn
Fushi Tensei (przejęcia KG przeciwnika zurzywa całą chakre na dzień)
Bronie:500kunai, 500 Shuriken, 500 Senbon, 200 Shuriken (Demoniczny wiatr), 500 Kulek Ninja, Flet błyskawicy, Wachlarz, Miecz burzy, Metalowe Link (50 szpulek), Katana, Paraliżujący flet, Młot Ziemi, Duży Kij, 150 Wybuchających granatów dymnych, Trzy pigułki, Flet GenJutsu, 50 Zwojow przywołania, 200 notek wybuchowych, 100 ciężkich łańcuchów, Rękawica Dźwięku ( na dwie ręce)
Artefakty:Miecz Kage, Miecz Hayate, Zwój zakazanych technik
Misje:
D:Wszystkie
C:Wszystkie
B:Wszystkie
A:Wszystkie
S:Wszystkie
Walki:
Wygrane:0
Zremisowane:0
Przegrane:0
Zwieże
Smok
wiek: dorpsły
jutsu: wszystkie
umiejętności: wszystkie
bronie: umie latać, zieje ogniem, ostre kły ostre pazury